21 Ekim 2009 Çarşamba


3 yorum:

öfo dedi ki...

BERKE HANIM RESİMLERDEN DAHA ÖNEMLİ ÇOCUKLARIMIZIN SİZİN GÖZÜNÜZDEKİ KAREKTERİSTİK GELİŞİMLERİ.BİZ SİZDEN MEMMUNUZ SİZLER ÇOCUKLARIMIZDAN MEMNUNMUSUNUZ.GÖRÜŞLERİNİZİ LÜTFEN BİZİM İLE VE DİĞER AİLELER İLE PAYLAŞINIZ.TEŞEKKÜRLER

BERKE KCCNK EYPLR dedi ki...

Çocuklarımın karakteristik özelliklerini herkese açık olan blogta yanınlamak yerine kasım ayında başlayacağım bireysel görüşmelerde çocuğun kendi velisine iletmenin daha uygun olacağını düşünüyorum.
Berke Öğrt.

Adsız dedi ki...

ben size katılıyorum berke hocam,özel görüşme daha iyi.burada resimlerin yayınlanması benim gibi merak edenler için..okula gelip heran takip edmeyeceğimize göre,çocukta anlatmayınca neler yaptıklarını,neler öğrendiklerini burdan takip ediyorum.ing. içinde bu geçerli.öğrendiklerini blogtan bakıp evde tekrarlatabiliyorum.emeğinizi takdir ediyorum ,Allah kolaylık versin,iyi dersler. :) (yüsra)