11 Mart 2010 Perşembe

"ŞEYH KÖYÜ ANAOKULUNA GİTTİK...

KARDELENLER SINIFI OLARAK DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ KAPSAMINDA "İYİLİK ve MERHAMET DEĞERİMİZİ PEKİŞTİRMEK ADINA SINIFIMIZDA OLUŞTURDUĞUMUZ "MERHAMET KUMBARAMIZDA"BİRİKTİRDİĞİMİZ HARÇLIKLARLA ALDIĞIMIZ HEDİYELERİ ve EVDEKİ KENDİ OYUNCAKLARIMIZI ŞEYH KÖYÜ ANAOKULUNDAKİ ARKADAŞLARIMIZA GÖTÜRDÜK.BİZLERİ O KADAR GÜZEL KARŞILADILAR Kİ DUYGULANMAMAK ELDE DEĞİL.BENDE BLOGUMUZ ARACILIĞI İLE KARDEŞ OKULUMUZUN ÖĞRETMENİ NESRİN ÖĞRETMENİMİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR.BİZDE BEKLERİZ DİYORUM...PROJEMİZE KATKIDA BULUNAN SİZ SEVGİLİ VELİLERİME ve PROJEMİZ İÇİN BİZLERİ NESRİN ÖĞRETMENİMİZ VE ÖĞRENCİLERİYLE TANIŞMAMIZA VESİLE OLAN SINIF ANNEMİZ SERAP HANIM'A TEŞEKKÜR EDERİM...

3 yorum:

Gülten Kaya dedi ki...

Hocam harika bir çalışma olmuş.İçtenlikle tebrik ediyorum.Böyle güzel anlamlı çalışmaların devamını diliyorum.

BERKE KCCNK EYPLR dedi ki...

Teşekkür ediyorum Hocam,blogumu yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için :))

Adsız dedi ki...

berke hocam gerçekten etkinliğimiz çok keyifli geçti herkes gibi bende mutlu oldum ama bu daha ilk aşama idi daha birçok yapabileceğimiz güzellikler var diye düşünüyorum,diğer velilerimize desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum gülen yüzler sınıfınada ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum,bir dahaki güzel projelerde elele olmak dileğiyle...(serap kurtuluş)