22 Nisan 2010 Perşembe

KARDELENLERİME SORDUM; AİLENİZLE İŞBİRLİĞİ YAPIYOR MUSUNUZ? DİYE..

Muhammet;Yemek masası hazırlamada anneme yardım ediyorum.
Y.Selim;Lambalar bozulduğunda babamla birlikte tamir ediyoruz.
Zeynep;Ev işlerinde anneme yardım ediyorum.
N.Efşan;Kardeşimin bakımında yardımcı olurum.
B.Haktan;Anneme temizlikte yardım ederim.
M.Mert;Pasta yapımında yardım ederim.Sonunda çok tatlı oluo:))
H.Onur:Dükkanda anneme ve babama yardımcı olurum.
M.Numan;Kek yaparken yardım ederim.
A.Selim;Babamla beraber arabaya civataları taşırız.
Melih;İş yerinde babama yardımcı olurum.
B.Zahide;Babamla fasulyeleri temizleriz annem bize yemek yapar işte işbirliği dimi öğretmenim :))
Rana;Kardeşimle ilgilenir,ağlamasın diye onunla oynarım
Hamde;Kahvaltı masasını hazırlamada yardımcı olurum.
Esmanur;Ev temizliğinde çok yardım ederim çok .
Kerem; Puding yaparız öğretmenim çok güzel oluo ama :))

Hiç yorum yok: