25 Ocak 2011 Salı

Kardelenlere sorduk !.. "Sen bu evin annesi ya da babası olsaydın çocuğuna nasıl davranırdın?" İşte Emir Selim'in ve Melih Asaf'ın cevabı :)))

Bakın Emir Selim bir ebeveyn olsa çocuğuna nasıl davranırmış;
*Sabah  kalktığında köfte ile  kahvaltısını yaptırırdım
*Kreşe gönderirdim
*Onunla oyun oynardım
*Parka,çarşıya ve markete götürürüm
*Oyuncakları ile oynamasına izin verirdim
*Benim sözümü dinlemesini istemem :))))
*Yaramazlık yaparsa kızarım
*Ona pasta,süt ve peynir veririm
* Resim yapmasına izin veririm
*Bilgisayarda onunla beraber oyun oynardım
*Çizgi film izlemesine izin vermem
*Uyku saati gelince yatırırım
Bakın Melih Asaf bir ebeveyn olsa çocuğuna nasıl davranırmış;
*Güzel davranırdım
*Yemeklerini yedirirdim :))
*Okula gönderirdim
*Gezdirirdim
*Babası olurdum
*Yapıştırma yapıştırırdım
*Beraber iş yapardık.




Hiç yorum yok: